sobota, 29 czerwca 2013

Liebster blog

Hejka, nie za bardzo wiem o co chodzi w tym konkursie, ale ja zawsze mam dziwne ogarnięcie, więc spoko. Dziękuje za nominację.

Pytania z nominacji:

1. Ulubiony przedmiot szkolny?
hmm...w-f oraz muzyka

2.Ulubiona piosenka?
hmm... Everybody talks ♥ i dużooooo innych ;)

3. Jesteś jedynaczką czy masz rodzeństwo?
Mam młodszego brata i starszą siostrę :|

4. Ulubione zwierzę?
oczywiście, że pies

5.Ulubiony kolor?
Pomarańczowy

6. Miejsce, które najbardziej chciałabyś zwiedzić?
LA oczywiście

7. Ulubiony gatunek filmowy?
horrory oraz komedie xD

8. Ulubiony sport?
siatka, koszykówka oraz pływanie

9. Co najchętniej robisz w wakacje?
 wygłupiam się ze znajomymi ;D

10. Ulubiona gra planszowa?
zbytnio to nie gram w takie gry, ale jeśli mam wybierać to...chińczyk xD

11. Boisz się pająków?
Nie za bardzo. :D

Nominowane blogi:
1. Danger ♥ i Weronika C.
2. Gosia091198
3. http://pamietnik-ally-dawson.blogspot.com/
4. Samara Morgan
5. BabyBlue
6. Dark Angel
7. Kermit
8. Malina *-*
9. Dusss
10. Asia Jablońska
11. pati. t.

Moje pytania:
1. Gdzie chciałabyś pojechać?
2. Twoje największe marzenie?
3. Twój ulubiony zespół?
4. Twój ulubiony film?
5. Twoje ulubione jedzenie?
6. Ulubiony/a aktor/ka?
7. Ulubiony/a piosenkarz/ka?
8. Ulubiona pora dnia?
9. Ulubione zwierzę?
10. Ulubiony sportowiec?
11. Czego się boisz?
Nie miałam zbytnio pomysłów o co bym mogła pytać :|

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz